з 9:00 до 20:00

+380681535099

Кошик 0 Особистий кабінет Вибране 0
Вибране 0 Кошик 0 Особистий кабінет

Доставка і оплата

Будь ласка, ознайомтесь з "Політикою конфіденційності" та "Угодою користувача".

Доставка товару

Спосіб доставки Ви можете обрати при оформленні замовлення. Доставка є безкоштовною при сумі замовлення від 600 грн.

Кур'єр (м. Житомир)

Вартість доставки у межах зазначених міст становить 30 грн. Звертаємо Вашу увагу, що кур’єр очікує Вас до 15 хвилин. Якщо Ви не прийняли замовлення, то воно буде доставлено в інший день, або ж індивідуально за домовленістю з кур’єром з доплатою 30 грн. 

Нова Пошта (на всі відділення)

Вартість доставки розраховується за затвердженими цим перевізником тарифами, залежить від ваги та розміру (об'єму) пакування, та сплачується Покупцем. Відповідальність за цілісність та збереження замовлення, яке надсилається, лежить цілком на службі доставки.

Цим способом ми не доставляємо заморожені/охолоджені продукти тільки за умови попередньої оплати та без повернення продуктів. Якщо покупцем здійснено передплату та замовлена доставка таких продуктів цим способом, то всі ризики спорчення продуктів переходять до покупця, та товар не підлягає поверненню.

Самовивіз

Замовлені товари можна забрати у магазинах у м. Житомир. При замовленні обов'язково вказуйте, де будете забирати замовлене.


Час підготовки та відправлення замовлень:

  • замовлення, оформлене до 12:00 поточного робочого дня – збирається та відправляється в той же робочий день,
  • замовлення, оформлене після 12:00 поточного робочого дня – збирається та відправляється на наступний робочий день

Замовлення, отримані у неробочі дні (суббота-неділя, святкові) обробляються та відправляються у найближчий робочий день. Виключенням можуть бути замовлення з варіантом доставки "самовивіз" та оплатою "при отриманні", якщо ви повідомите магазин про своє замовлення.

 

Оплата товару

  • Готівкові кошти кур'єру при доставленні товару або при самовивозі з магазину
  • Платіжна картка
  • Накладний платіж при доставленні замовлення Новою поштою

Якщо у Вас залишились питання щодо доставки та оплати замовлень, будь ласка, зателефонуйте нам або напишіть своє питання – контактні дані Ви можете знайти на відповідній сторінці "Контакти"

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Якщо придбаний Вами товар є неналежної якості чи наш сервіс не оцінюється Вами як відмінний, ми завжди готові повернути Вам кошти за придбаний товар, або ж врахувати його вартість при здійсненні Вами наступного замовлення.

Зверніть Вашу увагу !

  • Відповідальність за цілісність та збереження замовлення, яке надсилається лежить цілком на кур'єрській службі. Саме тому при відправці товару ми завжди вказуємо страхову суму замовлення, яка дорівнює вартості покупки.
  • У випадку проблем, які пов'язані з пошкодженням замовлення або його вмісту, Ви можете ставити претензії кур'єрській службі та вимагати виплати страхової суми.
  • Увага ! Замовлення може прийти на 2 місця (тобто у двох  коробках або більше ) - ця інформація вказана в накладній, яку Вам дає на підпис НП. Будь ласка, уважно дивіться, що Ви підписуєте і забирайте відразу 2 коробки, якщо це вказано у накладній;
  • Перед тим як ставити підпис на накладній, рекомендуємо перевірити цілісність та вміст Вашого замовлення, оскільки після того, як Ви підпишетесь і підете перевіряти пакунок, Ви вже не зможете довести службі перевезення, що товар було пошкоджено в процесі доставки.

Якщо у Вас залишились питання, будь ласка, зателефонуйте нам або напишіть своє питання – контактні дані Ви можете знайти на відповідній сторінці "Контакти"